Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 11 oktober 2011

Om hem och golv och sånt.

Vi funderar ju en hel del på inredning just nu, och mer kommer det säkert bli. Vi vill ha massa vitt och ljust. Tänk er som en stor parodi på boken Ljust & Fräscht, så vill vi ha det. Det är en lång väg det och allt kommer inte att hända på en gång, men det finns planer på att göra om en hel del. Jag menar, det är ju vårt hem det handlar om och äntligen kan vi få göra som vi vill och känna att vi verkligen investerar i vårt eget hem. Klart det ska bli perfekt. Så småningom. Vi har ju inte supermycket pengar direkt.

Jag har alltid älskat vitlaserade eller vitlackerade golv. Nya lägenheten har ganska nylagd ekparkett så ett golvbyte hör inte direkt till det som behövs göras först. Men jag har verkligen bestämt mig för att vi ska ha vita golv så småningom. Det är typ det finaste jag vet. Det förändrar verkligen hela uppfattningen om ett rum. Hittade en lägenhet på hemnet för ett tag sen som visar ganska bra hur fint det är!






1 kommentar:

therese sa...

Oj jises, tänk om man hade det sådär fint! kanske lånar dom där bilderna jag med från hemnet, vilken inspiration!!