Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

fredag 28 oktober 2011

Högskoleprovet imorgon.

Imorgon är det dags för högskoleprovet. Jag har inte alls lust, men eftersom jag är anmäld kommer jag gå dit ändå. Jag har ett okej resultat men det är dumt att inte göra det i fall det skulle gå bättre. Jag har alltid haft svårt att låta bli att göra saker som jag sagt att jag ska göra. Strunta i något liksom. Så jag har inhandlat lunch, laddat kaffekokaren, packat väskan (sudd, linjal, blyerts, extrastift, överstrykningspennor) och lagt fram kläder. Nu åker vi in till stan för att äta middag med Martin, Anna, Emma och Jonas och sen ska vi se på bio. Det kommer säkert bli ganska sent. Det är en ganska klockren uppladdning inför provet, ja. Kul ska det bli i alla fall. Trevlig fredag på er allihopa!

Inga kommentarer: