Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 4 oktober 2011

Vi Läser

I söndags tog jag en lugn stund och läste Vi Läser. Jag gillar den, den handlar ju om ett av mina största intressen, men ibland känns den lite för tråkig. Böcker är ju inte tråkiga! Artikeln om Berlin var en kul idé, men blev rätt trist. Det blev lite för mycket och de tappade bort mig efter halva. Men sista delen om litterära ställen att besöka var bra! Intervjun med Jonas Karlsson gillades, samt författarfikat. Ibland blir det lite för mycket klassiker, tung litteratur och fokuset är väldigt mycket på att bara läsa, läsa, läsa. Vi bokälskare gillar ju så mycket mer. Jag skulle vilja se en artikel om bästa bokhyllorna (vilka är snyggast, vilket djup ska man ha, modeller och prisklasser), mer om bokstöd, läsares fantastiska läshörnor, vilket sideboard är stort nog att rymma té, popcorn och en bok, vilka te/kaffekoppar är lagom stora för att orka hålla i en hand utan att de skvimpar, vad ska man ha för bokmärken ja, ni fattar. Vad tycker ni?

Inga kommentarer: