Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 30 oktober 2011

Fika


Nu sitter man hemma i soffan igen, tvätt i tvättmaskinen, nybäddad säng, diskad disk, tända ljus och jag känner mig redo för söndagskvällen. Idag jobbade jag mellan 12 och 15, vilket var ganska skönt eftersom jag alltid slutar 18 på helgerna annars. Efter jobbet åkte vi till Gateau i Ektorp och köpte med oss 4 latte och lite fikabröd, vi skulle nämligen hem till Jonas och Emma för att se hur deras renovering går. Det blev lite arbete för Niclas del då de behövde hjälp med att få ner soffan i källaren, men det gjorde ju ingenting (för mig i alla fall, haha). Det blev hur bra som helst och jag kan tänka mig att köra några filmkvällar där så småningom. Det är lite kul för soffan som de köpt är en exakt likadan som vi har tittat på till nya lägenheten, så nu fick vi se hur den såg ut i ett riktigt hem. Det är så svårt att få en uppfattning när de står i så stora lokaler.

Åh, jag vill flytta precis på sekunden! Det är 6 veckor för mycket innan vi får köra flyttbilen. Men sen är vi ju där och då har vi all tid i världen. Nu ska jag inredningsbotanisera på nätet.

Inga kommentarer: