Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

lördag 22 oktober 2011

Fredagsgöra

Igår var en alldeles perfekt fredag. Mamma kom och hämtade mig, sen åkte vi till Sickla och fönstershoppade litegrann innan det var dags att hämta Victor och hans kompis från skolan. Victor slängde sig över mig för att ge mig en lång kram när jag kom, framför alla kompisar. Lite coolt att våga göra det framför alla kompisar när man är 8 år! Sen åkte vi till Ernssons Fisk i Fruängen och åt lunch. Jag åt en supergod skaldjurslasagne, mamma åt ceasarsallad med räkor och Victor och hans kompis åt pannkakor med sylt. Efter det hade jag lovat att titta en stund på Victors hockeyträning. Det var superkallt i ishallen, men som tur var kunde man sitta i fiket!

Kvällen har jag spenderat med finaste Sanne. Jag lärde henne hur man åt kronärtskocka på bästa sätt och sen åt vi avokadosoppa till varmrätt med rödvin till och avslutade med godis. En riktigt härligt fredag med massa skratt! Bjuder på lite bilder! Jag ska bli bättre på att fota alla fina människor jag hänger med, jag lovar! Det är bara det att folk blir så stela när man tar upp kameran och jag vill ju ha spontana bilder...men jag antar att övning ger färdighet. Längtar efter ett nytt objektiv så att man inte känner sig lika begränsad. Mitt objektiv är såklart fortfarande helt fantastiskt, men det är kul att kunna variera sig!








Inga kommentarer: