Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 23 oktober 2011

Söndagsmys


Haha, jag sa ju att jag skulle lära mig fotografera mer människor, så tog jag inte ett enda foto igår när Anna, Martin och Jacob var hos oss. Vi åt i alla fall pizza, drack vin och skrattade åt Idol-Magdalenas Whitney Houston-låt (hoppas hon inte googlar Idol-Magdalena nu...) för typ 20:e gången. Det var himlans trevligt! När alla hade åkt hem kollade vi på 8 mile i sängen och jag somnade rätt fort.

Idag var jag faktiskt ledig, så himla skönt! Vi åkte till Tre i Nacka Forum och förhandsbeställde en vit iPhone 4S till mig! Så himla trevlig säljare för en gångs skull. Kändes inte som att han försökte sälja på mig massa onödiga tillval eller försäkringar som de brukar försöka med. Jag tycker alltid att det är så himla jobbigt, så den här gången tog jag med mig Niclas och då var det en vettig kille såklart. Sen åt vi räkmacka och drack varsin latte på Melanders. Där var det mycket trevligare än vad jag trott - ljust och fräscht, skulle absolut kunna tänka mig att gå dit igen. Jag och Niclas delade på en räkmacka och jag är fortfarande mätt. Vilken macka, massor utav räkor och sen ägg och majonäs. Supergod såklart, men jag förstår att den var så dyr för det var verkligen ett helt berg med räkor. Det syns inte så bra på bilden, men talriken var jättestor.

Nu är vi hemkomna från en filmkväll hos Tesset, så skönt att vi om någon månad kan promenera hem därifrån. Vi såg Crazy Stupid Love och den var faktiskt riktigt mysig och rolig. En perfekt söndagsfilm enligt mig, det brukar ju mest bli filmer med mycket mord och våld i när killarna väljer så det var skönt med lite variation.

Nu ska jag läsa lite i nya Chic innan det är dags för sängen!


Inga kommentarer: