Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

fredag 7 oktober 2011

Bokhyllor

Jag tycker det är så svårt det här med bokhyllor. Jag försöker hitta snygga till nya lägenheten. Kruxet är att jag vill inte ha för mycket hylla, utan böckerna är de som ska synas. Den får inte heller vara för djup, för då tycker jag böckerna drunknar i hyllan. På jobbet är hyllorna ungefär 18 cm och jag vill att mina ska ligga på runt 20 cm i djup. Hittade ett fint vitt hyllplan på IKEA med en liten kant ytterst som var 19 cm djup och tror att den kan fungera ganska bra. Kruxet är väl att det är just hyllplan och inte en hel hylla så vi kommer få måtta riktigt noga för att hyllplanen ska sitta med rätt avstånd och så rakt som möjligt. Niclas föreslog en vit stringhylla men jag vet inte riktigt. Det är så svårt. Hur får alla andra till sina flashiga bokhyllor?

1 kommentar:

Emelie sa...

DU SKA HA STRINGBOKHYLLOR! DE ÄR BÄST BÄST BÄST :)