Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

fredag 14 oktober 2011

Fredag!



Det är fredag hörrni! Jag jobbar i och för sig hela helgen, men helger är ändå speciella för mig. Jag jobbar 17-20 idag (irriterande tid, men vad gör man inte för pengar...) och efter det ska vi äta hemmagjorda hamburgare och titta på film. En riktig mysfredag med andra ord!

Sen måste jag bara berätta en rolig sak! Min lillebror är 8 år och när han fyllde år i augusti fick han sin första mobil. Eftersom jag inte bor hemma sa jag att han får ringa mig när han vill. Första gången han ringde var för några veckor sen för att berätta att han läst ut sin första bok. Imorse ringde han mig igen, den här gången för att berätta att han läst ut den andra boken, att han bytt hockeylag till djurgården och att det var svårt men roligt. Sen sjöng han en bellmansång som han skrivit själv. Så himla fint! Mitt hjärta smälter lite när ens lillebror ringer och sjunger sånger för en halv nio på morgonen.

Inga kommentarer: