Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

torsdag 6 oktober 2011

Om idag


Idag är det jobb som gäller, känns rätt skönt faktiskt. Skönt att ha något att göra, man blir lite knäpp av att vara hemma för mycket. Speciellt när ingen annan är hemma. Så nu bär det av till inventering. Vädret passar rätt bra till en jobbdag också, tycker ni inte? Regnigt och grått. Ska försöka skicka tillbaka min klänning idag också, byta till en mindre storlek. Så svårt med storlekar på märkesgrejer, ibland är de supersmå och ibland är de stora i storleken. Jag försökte skicka tillbaka den igår, men då hävdade de att det var någonting som saknades på returetiketten, fastän det stod att det var den du skulle klistra på paketet. Så jag fick gå hem och hämta resten av lappen, men det var tydligen inte rätt heller. Oklart vad det är som saknas, de mumlade något om en streckkod till. Nu har jag skrivit en egen lapp så jag hoppas att det fungerar bättre idag.

Inga kommentarer: