Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 25 oktober 2011

En stressig tisdagseftermiddag


Det märktes att det var löning idag, det var galet mycket folk på jobbet. Inte konstigt att folk inte har några pengar i slutet på månaden om de shoppar så här första dagen, haha. Känns skönt att kunna stoltsera med att inte ha investerat i något annat än ett nytt busskort. Trots att jag bara jobbade fyra timmar var jag helt slut när jag kom hem, så vi har bara suttit i soffan, ätit kyckling med sallad och sweetchilisås, druckit latte och kollat på Landet Brunsås och Grey's. Imorgon är jag ledig, men har massa småfix som jag tänkte ta tag i. Men ni kan förvänta er fler inlägg imorgon än vad jag har bjudit på den här helgen+måndag och tisdag.

Bilden är från påskafton 2007 när Victor var nästan fyra år. Han hade tjatat om påskäggen som haren skulle komma med, så när han sov middag smög vi dit ett (vi brukade alltid få flera ägg när vi var små, så han fick leta också). Han var så himla förvånad och exalterad när han vaknade.

Inga kommentarer: