Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

onsdag 21 december 2011

Ledig dag!

Äntligen en ledig dag! Sov ut och åt frukost i lugn och ro. Sen begav jag mig ut på en promenad för att komma ut i friska luften litegrann. På vägen hem handlade jag allt som behövdes till lite julbak. När jag kom hem bakade jag hela eftermiddagen. Det blev lakritskolor med havssalt och rostade mandlar i nougat med kakao och kaneltäcke. Jag hann även misslyckas med att göra mintkyssar, supersvårt, så det ska jag göra om någon dag så att jag lär mig! Ett pepparkakshus är även monterat och ska dekoreras imorgon, måste även få tag i en bricka att ha huset på. 

Esset, Tessan, Emil och Karin tittade förbi nu på kvällen för att kika på lägenheten och säga hej. December är en sådan där månad när alla har fullt upp med sitt så det känns som om vi knappt har setts. Bilden längst ner är en liten inflyttning/god julpresent från Esset och Tessan i form av Rocky Road i en fin skål. Himla gott och skålen kommer bli perfekt att ha färgglada karameller i till våren när man tröttnat på julgodis!

Imorgon börjar jag inte förrän klockan tre, så jag tänkte försöka slå in lite julklappar och fixa lite inför julen. 




Inga kommentarer: