Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 4 december 2011

Lite av en lördag och en söndag


Igår var det full rulle! Det märks att julhandeln börjat dra igång. Jag jobbade 12-18 och sen skyndade jag mig in till GIH-badet där min lillebror tävlade. Det var meningen att han skulle följt med hem till oss och tittat på film efteråt, men då tävlingen var över en timme sen och vi missade både tunnelbana och buss och fick vänta i 20 minuter på vägen hem så hann vi bara kliva innanför dörren innan pappa kom för att hämta honom. De stannade ett litet tag i alla fall, men Victor var lite besviken för att det inte blev en helkväll. Jag lovade att vi skulle ha det när vi flyttat istället. När vi väl kom hem var jag både trött och hungrig, det var tur att Niclas hade gjort hamburgare och köpt både pepsi och godis!

Idag tog vi en ordentlig sovmorgon, sen åkte vi till sickla och tittade lite i butiker. Niclas köpte ett par nya skor och jag köpte en julklapp till mamma. Jag hade tänkt köpa alla julklappar så snart som möjligt, det kommer bli så stressigt med flytten och allt. Efter sickla åkte vi hem till Esset och Tessan på lite adventsfika. De hade bakat supergoda lussebullar! Nu är vi precis hemkomna efter söndagsmiddag hos Niclas mamma och veckohandlingen är avklarad. Hoppas er helg var fin!

Inga kommentarer: