Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

torsdag 22 december 2011

Precis vad jag behöver

Det har varit väldigt mycket på senaste tiden, med flytt och julstress på jobbet. Jag känner det i kroppen. Jag har ett behov av att vara för mig själv ibland och när jag inte varit det på väldigt länge så märks det. Tillsammans med julstressen och alla människor överallt blir det extra känsligt. Jag vill helst stänga in mig i ett rum med en bok och mina egna tankar, men jag har inte haft tid för det nu. Så när jag upptäcker att julklappspappret jag köpt är alldeles för genomskinligt för att slå in paket med (även efter tre lager...) så brister det. Då är det himla fint att något sådant här ligger och väntar på en. Min fina, fina, lillebror <3

Nu ska jag fortsätta dricka julmust, titta på Love Actually och kramas. Det är det enda som biter på stress.




Inga kommentarer: