Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 18 december 2011

Fix och trix

Äntligen sitter vi här! Eller jag, för Niclas ordnar med kablar till TV:n. Alla möbler är ihopsatta och utsällda, nu är det bara småfixet kvar. Hänga in kläder i garderoberna, bestämma gardiner, skapa ordning. Vi var uppe till halv tre i natt och skruvade ihop möbler. Jag var så jäkla trött, Niclas med. Jag kom direkt från en sjuk dag på jobbet hem till möbler som behövde monteras, flyttlådor som skulle flyttas från gamla lägenheter och massa annat. Nu har jag jobbat 6 dagar i rad och har två dagar kvar tills jag får vara hemma och njuta av att vi har något eget. Jag lovar att det kommer bilder! Massor med bilder, men just nu är det inte helt klart och jag vill inte bjuda på något halvdant.

En bokrecension kommer däremot snart, så håll ögonen öppna!

Inga kommentarer: