Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

måndag 26 december 2011

Julledigt?

Nu var det några dagar sen det hände någonting här. Det blir ju lätt så med julen. Jag och Niclas har tur som har vår familj och släkt i Stockholm, men det blir mycket flängande ändå. Julafton firade jag hos min faster med familj sen var Patrik snäll och skjutsade hem mig till Niclas mamma så jag fick säga god jul till dem med. Igår var vi först hemma hos mamma och pappa och firade jul med mormor och morfar, sen var vi på Niclas mammas middag som hon alltid har på julafton. Idag var mamma och pappa och tittade på lägenheten, sen var vi hos Niclas brors mamma på middag och imorgon är det lilla julafton med min andra fasters familj. Sen kommer Niclas familj hit och kikar på lägenheten på onsdag och på torsdag är det middag hos Emil och Karin. Sen kommer Maria på fredag och på lördag är det nyårsafton. Haha, ni hör ju att det är fullt upp! Men kul är det såklart.

Jag njuter av att vara lite ledig efter julstressen och det var så skönt när vi vaknade imorse (vid elva!) och låg kvar i sängen och tittade på tv. Sen promenerade vi ner till affären och åt långfrukost med lite tidningar att bläddra i vid vårt matbord. Jag kan knappt förstå att det är här vi ska bo nu! Det börjar likna ett hem nu, men vi behöver lite gardiner för att få ner ljudnivån lite. Mina julklappar får ni se lite senare, jag fick så mycket fint så det får ta sin lilla tid. Jag måste verkligen ha varit snäll i år!

Däremot har jag varit dålig med kameran över julhelgen, men så blir det ju ibland!













Inga kommentarer: