Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

måndag 5 december 2011

Lugn måndag

Det har varit en sådan där skön måndag idag. Jag jobbade tio till halv fyra. När jag jobbar så korta dagar brukar jag inte äta lunch, så efter det skyndade jag mig hem för att äta några mackor och två pepparkakor. Sen la jag mig för att läsa lite i Steve Jobs biografi, men jag somnade efter tjugo minuter. Vaknade vimmelkantig av att Niclas ringde och började göra i ordning middag. Efter middagen har vi sorterat upp saker och packat ner i flyttlådor, lyssnat på julmusik och druckit kaffe. Det är skönt att inte behöva stressa utan packa lite då och då. Det är trots allt drygt två veckor kvar tills vi ska flytta allt. Idag skickade jag in min adressändring till skatteverket. Jag kan knappt förstå att vi får våra nya nycklar om en vecka. Helt knäppt! Nu ska jag återgå till småpackandet och sen ska jag ner i sängen och läsa lite. Steve Jobs biografi är så tjock så det tar ett bra tag att ta sig igenom den, tror jag har läst 35% och då har jag ändå lagt ner en hel del tid på den. Gonatt på er!

Inga kommentarer: