Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

torsdag 15 december 2011

Stressiga dagar!

Det är hektiska dagar framför mig nu. Både julhandel (vilket innebär fullt upp på jobbet) och flytt. Jag har fått jobba mer än det var tänkt på jobbet, vilket jag vill då jag behöver pengarna till lägenheten, men det gör också att det blir svårt att hinna med allt som har med flytten att göra. Vi håller på att packa flyttlådor och städar lägenheten för fullt här hemma. Imorgon ska vi iväg och hämta vår nya soffa från ett lager innan jobbet. Jag jobbar hela helgen, så på lördag ska Niclas få hjälp av Jacob att flytta alla grejer.

Det är bara gilla läget. December blir nog en dålig månad läsmässigt, men det kommer hända så mycket andra bra saker som väger upp. Jag längtar till vi är inflyttade och klara. När vi kan kolla julfilmer (The Holiday, Love Actually och Harry Potter) i nya lägenheten, när jag kan ligga uppe på nätterna och läsa utan att störa Niclas. Det kommer bli så bra!

Nu måste jag kila till jobbet!

Inga kommentarer: