Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 11 december 2011

Helt färdig!

Herregud, vilken lördag. Det är alltid en liten chock när första riktiga helgen med julhandel drar igång. Kul var det och det flöt på riktigt bra tycker jag. Kunderna var riktigt snälla också. Det hade såklart underlättat om jag faktiskt hade kunnat andas genom näsan, inte hade haft ont i halsen innan (man blir sjukt ansträngd i halsen av att prata mer eller mindre konstant i 6 timmar) och inte hade ont i huvudet (pga. förkylning, inte vin...). Men det fanns inte så mycket tid till att tänka på det. Det var rätt skönt att komma hem efter en sådan dag kan jag ju meddela. Jag köpte med mig godis och pepsi max, parkerade mig i soffan och kollade Nobelmiddagen. Njöt av tystnaden gjorde jag också. Niclas var på firmafest så jag hade lägenheten för mig själv, vilket var precis vad  jag behövde efter en dag med människor omkring mig konstant. Idag är det dags igen. Mellan 11-18 är jag på jobbet och pratar om ett av mina största intressen - böcker. 

Bjuder på en bild som Lillan (Niclas moster) gav honom igår. Det är en mycket bestämd Niclas som är på väg till den stora glassfesten som anordnades varje år på deras landställe. I bakgrunden kämpar Jacob för att komma ikapp. Så söta! Knäppt att man kan vara så blond som liten och sen få så mörkt hår när man blir äldre. Jag var också ganska blond som liten och rakt hår hade jag också. Får leta upp någon bild för att bevisa detta senare!


Inga kommentarer: