Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 6 december 2011

Beyond Retro med Ida

Idag var en alldeles jättefin tisdag. Jag mötte upp Ida vid Slussen klockan ett, sen begav vi oss mot Zinkensdamm för att kolla in vad Beyond Retro hade att erbjuda. Massor visade det sig. Ida provade säkert tio klänningar och många av dem var hur fina som helst. Jag provade inga alls, har nämligen inte råd att bli kär i något just nu. Jo förresten, en klarröd kappa från Woolrich hittade jag på Beyond. Den var superfin. Det slutade med att Ida valde ut en röd festklänning med vad som måste vara en av de finaste ryggarna på länge. Åh, vad fin den var! Jag ska definitivt gå dit någon dag när jag har någon hundralapp över och unna mig något fint. Bjuder på bilder på två av de andra klänningarna också, dock i lite sämre kvalité då jag fotade med instagram.



2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

hej! tack för din kommentar hos mig. förstod vad du ville säga och jag håller med. man anses klara sig lite bättre själv när man är längre/större. skulle vara kul att se typ forskning på det. alla långa personer jag känner är nästan alltid mer ansvarstagande på något sätt än de korta personer jag känner... hmm.

ha en grym kväll hur som helst!!! gissar att du har din bakgrund inom simningen?

ps. SUPERfina bilder!!!!

Ida sa...

SÅ mycket fint.