Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

fredag 2 december 2011

Fredagslunch med mamma och pappa


Såg att det trillat in lite nya personer här idag, då Ellen länkat till mig. Hej på er! Tänkte mest titta in och säga att det har varit en fin fredag. Jag åkte hem till mamma och pappa för att hämta Niclas födelsedagspresent och eftersom både mamma och pappa var lediga idag åkte vi och käkade lunch. Vi pratade mest om böcker och en hel del om Steve Jobs (jag är riktigt insnöad på honom just nu pga. biografin jag läser) men även lite om annat. Sen hämtade vi min lillebror, skjutsade honom till hockeyn och mig till tunnelbanan.

Nu är jag mest hemma och vänder, för ikväll ska vi till Esset och Tessan för att äta middag och säga hej. De kommer vara brunbrända och fina eftersom de kom hem från Hawaii för mindre än en vecka sen. Vi ska även säga hej då till Emil som åker till Thailand i två veckor i morgon. Alla kommer vara bruna och fina lagom till nyår förutom jag och Niclas. Men vi har ju å andra sidan en fin lägenhet att njuta av i stället. Herregud vad jag längtar!

Inga kommentarer: