Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

torsdag 8 december 2011

Julmys och födelsedag!


Idag har varit en halvkul dag. Bra på så sätt att jag fick jobba mer än vad som var tänkt och för att min älskling fyller år. Hela 27 år blev han idag. Puss på dig! Dålig för att det känns som jag har ett sår i halsen och huvudet är tungt. Hoppas jag kryar på mig fort, för jag ska jobba hela helgen. I igår fick vi sms från fastighetsbyrån (vi köpte lägenheten genom dem) om att det fanns fredagsmyspåsar att hämta uppe på deras kontor under torsdagen och fredagen. Eftersom kontoret ligger i Nacka Forum så smet jag upp på lunchen och hämtade vår påse. Den var fylld med julmys! Kändes fint på en sådan här halvdan dag!

Efter jobbet åkte vi förbi Ica Maxi och handlade, sen bar det av hemåt för att laga lax och hemmagjord pesto (Niclas fick såklart välja middagen). Nu har jag värmt vetevärmaren och kokat lite té i hopp om att kurera mig själv. Älsklingen bidrog med lite massage i hårbotten. Finns det något skönare när man har huvudvärk och känner sig ynklig? Skulle inte tro det!

Inga kommentarer: