Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 13 december 2011

Ur fotoalbumet.

Jag tänkte att vi skulle titta på lite bilder från när jag var liten, bilder på söta barn och bilder på mamma och pappa innan jag fanns.

 Victor när han var mindre. Den här bilden gör mig alldeles varm i magen. När jag bodde hemma brukade Victor ofta somna inne hos mig, ibland bar jag över honom till mamma och pappa och ibland sov vi tillsammans och så hämtade mamma och pappa honom senare. <3

 Min kusin William när han är nästan alldeles ny. Kolla in de mörka håret och ögonen (som oftast är blå hos nyfödda)!

 Pappa när han är 22-23 någonting äter frukost med mamma.

 Mamma och pappa i Spanien 22 år gamla, tror att bilden är tagen -87.

 Pappa är lite full på samma Spanienresa.

 Mamma den 1:a juni 1990 <3 (jag fyller år den 2:a). Jag var den till och med lite sen, både Victor och Patrik föddes tidigt och då hade mamma ingen mage alls.  


Patrik några veckor gammal.

Här håller Patriks gudfar Lasse i Patrik. Han är några veckor gammal på den här bilden, för han låg i kuvös de första veckorna. Världens minsta! 

 Jag som liten!

 Jag och Patrik som små. 

 Cool i hatt

 Patrik, Elizabeth och jag. 

 Jag och lillebror.


Syskonkärlek!

Mamma när hon är 24 år, tror jag. 

 Jag och mamma 

 Jag och Ida. Jag skrattar varenda gång jag ser den här. 



Inga kommentarer: