Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 1 november 2011

Träningstisdag

I förmiddags var det dags för simning med Petra igen. Vi körde 1800 meter den här gången, så det blev lite mer än förra gången. Planen är att köra 2000 meter nästa vecka. Klantiga jag råkade halka i trappan på badet, fastän jag gick jättelångsamt för att inte göra det! Så nu har jag ett stort blåmärke och rivmärken på rumpan som gör ont. Men det hindrade inte mig från att ha ett skönt och jobbigt träningspass. Jag funderar på att köpa ett årskort. Börjar jag plugga kostar ett årskort 1500 annars ligger det på 2500, vilket är ganska stor skillnad. Så köper jag ett gör jag det i Januari när jag vet hur mitt liv kommer att se ut. Jag har precis ätit grillad kyckling och keso till lunch, det var så gott. Man blir så hungrig av att simma. Nu tänkte jag ladda upp inför en sen inventering på jobbet, 18-22. Läsa lite i The Magicians och dricka Pepsi Max.

Inga kommentarer: