Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 13 november 2011

Blåbärsdryck

Igår när vi var på Ica Maxi hittade vi den här blåbärsdrycken. Den är gjord enbart av blåbär, 2300 sådana står det på förpackningen. Den är ganska superdyr men vi ville testa och en lördagskväll får man unna sig eller hur var det nu? Den var i alla fall himla god, lite sträv i smaken. Det står att varje flaska smakar olika eftersom de är gjorda enbart på blåbär med varierande mognadsgrad, sötma och syrlighet. Den passar ganska bra när man inte ska dricka något alkoholhaltigt men ändå vill unna sig något fint till maten tycker jag. Men 54 kronor för en liten flaska som räcker till två glas är rätt dyrt. Men gott. Tycker absolut ni ska prova i alla fall!  

2 kommentarer:

therese sa...

Sv: Åh, tack kära du! Roligt att du följer den :D Blir så himla glad när jag får liknande kommentarer, jag bara sitter här och ler fånigt haha.

Och du däremot, du tar så himla fina bilder! Vill med ha en systemis, avis. Angående bokrecensionen du gjorde lite längre upp, jag vill läsa den! Tror du den finns att typ låna någonstans? skulle behöva ha en bra bok på flyget.

Jullan sa...

gaaaah den måste jag prova!