Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 29 november 2011

Knäpp

Ojojoj, jag har suttit och stirrat på skärmen hela dagen. Imorse fick jag nämligen en idé om att jag skulle komponera ihop en lista med allt vi handlar inom mat, städ, hygien för att kunna föra in pris från olika butiker och på så sätt kunna köpa det mest prisvärda på rätt affär. När jag väl började passade jag på att göra en 5 veckorsmeny också. Haha, man kan säga att jag fick dille på det där med listor. Så nu ligger en prislista i excel med totalt mängd per 5 veckor, pris per styck/kg/liter/ per butik, totalpris per butik samt om varan ska inhandlas veckovis, månadsvis eller mer sällan. Behöver jag säga att jag är långt ifrån klar? Måste ju samla ihop priserna också, men det tar vi allt eftersom.

Nu väntar jag på att Niclas ska komma hem så att vi kan fixa mat, sen ska jag dricka lite glögg och läsa bok tror jag! Hoppas att ni har gjort något lite roligare idag, haha!

Inga kommentarer: