Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

lördag 5 november 2011

Bokleverans

Igår anlände mitt bokuspaket hos posten. Förvånansvärt snabbt med tanke på att jag beställde det i måndags eftermiddag och de nästan alltid brukar ta prick 7 arbetsdagar på sig när man beställer fraktfritt. Men jag ska inte klaga. Imorse när jag skulle köpa banan så att Niclas kunde göra sina morgonpannkakor passade jag på att hämta ut det.

Maja-Maria Henrikssons första läste jag ju med magont från pärm till pärm, nu är det dags för nummer två. Mina jobbarkompisar har hyllat Fagers Samlade Svenska Kulter, så när den bara kostade 129 kronor på Bokus slog jag till. Morgenstern har jag haft en bra känsla för sen jag upptäckte den i butiken, men jag ville ha det andra omslaget så det blev en beställning. 

Hur fint omslag?! Fantastiskt. Håller dock med Bokbabbel om att baksidan är outhärdligt tråkig. 
Den här ingick inte i leveransen, men jag köpte den för ett par dagar sen. Ett till riktigt lyckat omslag. 

Inga kommentarer: