Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

lördag 5 november 2011

Ett snabbt hejsan!

Ledsen för dålig uppdatering under dagen. Jag jobbade 11-20 i Skanstull idag. det var faktiskt ganska lugnt. Jag trodde det skulle vara mycket mer att göra eftersom de flesta jobbar halvdag idag och kanske vill passa på att köpa något fint innan helgen, men nej. Istället hade vi tid att göra butiken riktigt fin utan att stressa och jag lämnade jobbet hyfsat pigg trots en lång arbetsdag. Efter jobbet bar det av hem till Jonas och Emma som bjöd på årets kanske sista grillade middag. Sjukt att kunna ha den i början på november. Men det får ni se bilder på imorgon! Nu ska jag dricka upp pepsin och kolla igenom dagens internetfeed innan jag drar täcket över mig. Kram!

Inga kommentarer: