Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

torsdag 24 november 2011

Snö of Sweden

För någon vecka sen var jag, mamma och Carin på utförsäljning i Järla Sjö. Jag kunde bara vara där 1,5 timme, och tur var kanske det för annars hade jag köpt upp varenda krona. Det fanns massa märkeskläder, väskor, smycken och annat till jättebra rabatter. Trots mitt pressade schema lyckades jag få med mig två smycken hem. Det är ett matchande halsband och armband från Snö of Sweden som jag fyndade för 400 kronor totalt. Skulle velat haft örhängena också, men det fick räcka med dessa två. Nöjd är jag, hur som helst!




1 kommentar:

Jullan sa...

hej gumman! vad glad jag blev för din omtänksamma kommentar! Du vet hur han på berget är, med andra ord helt sjuk! Men nu släpper jag det, jag undrar om du har någon bra bpok till mig? Du vet kanske att jag inte har läst så mycket i mina dagar, men nu har jag gett mig fan på det. läste precis "så länge vi båda andas" med Bella & Edward och den läste jag ut jättefort. vad tror du skulle passa? Kram på dig sötnos