Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 20 november 2011

Mormor 68 år!

Idag bjöd min fina mormor på födelsedagsbrunch på Enskede värdshus. Supermysigt ställe, men jag och min kamera var inte överens idag verkar det som. Alla mina bilder blev nämligen suddiga, felaktig vitbalans eller bara inte jag. Synd på ett sånt fint ställe och en trevlig brunch. Några fick jag till i alla fall.

 Min kusin William, han ser så busig ut här!

 Mamma <3

 Lilla Morris med långa fina ögonfransar kunde sitta på stor stol alldeles själv!

 Det hängde stora fina kristallkronor i taket. 

 Och maffiga speglar på väggarna!

 Den här minen gjorde Morris så fort jag skulle fota, haha!

 Morfar har uppgraderat sig från en 3GS till en 4S. 

 Mina fina bröder <3

 Fina mormor som fyller år snart! <3

Lite av de supergoda efterrätterna!

Inga kommentarer: