Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 8 november 2011

Ännu en dag


Idag har det inte blivit många knop gjorda här hemma. Jag har sett klart hela säsong 6 av Greys nu och Niclas har laddat ner nästa säsong. Vid fyra tiden tittade jag ut genom fönstret och ljuset var helt magiskt. Jag som dividerat med mig själv hela dagen huruvida jag skulle ge mig ut och springa eller inte hade inget val nu. Sprang kanske 6-7 km ungefär, så sjukt skönt. Att det ska vara så svårt att komma iväg bara. Man mår ju så bra efteråt.

Det blev kyckling och mozzarellasallad till middag och Niclas fixade en latte var till oss också. Just nu är han duktig och pluggar medan jag kollar runt på bloggar. Tänkte lägga mig i sängen och läsa vidare på Anders Fagers bok Samlade Svenska Kulter, riktig obehaglig läsning men himla bra lyder omdömet 100 sidor in. Det är ganska intressant att jag älskar att läsa läskiga och obehagliga böcker men knappt klarar av en skräckfilm. Jag sitter mest och gråter. Tycker filmer med mycket krig och skottlossningar är riktigt jobbiga. Men böcker går bra. Det är lustigt det där, haha.

Jag har för övrigt lär mig hur man ställer in vitbalansen manuellt på kameran, så det kommer jag definitivt leka med en del framöver. Hoppas det leder till mindre gulaktiga toner på fotona.


Inga kommentarer: