Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

lördag 12 november 2011

Dubbellördag?

Den här dagen har varit så galen och fylld av saker att göra att den har känts som två dagar. Imorse hämtade Mamma och Carin upp mig vid tio. Vi köpte kaffe, åkte förbi nya lägenheten och sen vidare till Stockholms modecenter där det var utförsäljning. Jag var nästan sur för att jag var tvungen att jobba eftersom jag hade velat stanna där och hinna titta igenom allt. Nu var det bara en tionddel som hann tittas på, och två köp blev det. Vad får ni se senare. Vid tolv började jag jobba och idag var det galet mycket att göra! Alla skulle köpa fars dags presenter och jag tror att vi fick typ 70 frågor om Zlatan-boken. Den är helt slut typ överallt! Men det var en bra dag att ha mycket att göra på för jag var pigg och på bra humör så timmarna flög förbi.
Precis innan vi stängde hade jag en kund som jag hjälpte och så kände jag hur någon petade mig i ryggen. Jag var helt inne i mina bokrekommendationer så jag ignorerade det, så efter ett tag märker jag att det är Niclas som försöker få uppmärksamhet, haha!

Efter jobbet var jag helt slut så vi åkte till Ica Maxi och handlade. Det är så kul att gå runt och kika på allt gott som finns. När vi kom hem gjorde vi hamburgare och nu kollar vi på Så Mycket Bättre och bara tar det lugnt. Det känns som om jag kommer somna snabbt inatt. Efter att jag har läst några kapitel i min nya bok (så superpepp på den!).

Inga kommentarer: