Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

torsdag 22 september 2011

Vardagsfix

Det blev en bokläsardag i soffan idag, riktigt mysigt. Niclas vilade från träningen idag så vi gjorde sallad och stekte lax med smält parmesan på. Så gott! Sen har jag fixat glitternaglar och vi har kollat på Landet Brunsås med tända ljus. Det är så skönt när man älskar sina vardagskvällar! Naglarna blev bra, tror jag. Har både över- och underlack från OPI och älskar dom. Glittersetet är också det från OPI och sitter som berget. Jag drar mig alltid för att fixa naglarna för att jag är så himla otålig och det blir alltid utanför eller så kommer jag åt någonting under tiden och får ta bort och börja om. Med glitterlacket syns inte små repor och ojämnheter lika bra, så det är ju perfekt! Haha. Tar en bild ikväll eller imorgon (när de har torkat ordentligt) så ni får nöja er med dessa så länge.


1 kommentar:

Millas Hälsoblogg sa...

Mysigt med ljus och god mat.
Har inte tittat på programmet Brunsås men ska göra det någon dag.