Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 13 september 2011

Soffhäng


Dagen infriade mina förväntningar, det blev inte många knop gjorda här inte. Låg mest och läste Clash of Kings på plattan i soffan tillsammans med tända ljus, en filt och lite té (hur bokigt av mig? Mycket.) Jag känner mig lite psykad av min Kindle emellanåt. Det står ju hur många procent man har läst och när det kommer till en bok på engelska som råkar vara runt tusen sidor känns det mindre kul. Jag läser fortfarande långsamt på engelska eftersom jag verkligen vill förstå allting. Det går inte ens så långsamt, jag har läst 330 sidor på några dagar, men för att vara mig är det inte snabbt.

Nu har vi precis kollat gårdagens idol och ätit kyckling med jordnötssås. Dags att läsa lite mer kanske? Eller kolla How I Met Your Mother? Mitt liv är så varierat.

Inga kommentarer: