Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

lördag 3 september 2011

Fredagsmiddag + fyndchans!

Igår var vi som sagt hos Niclas bror och hans fru. Hon har köpt ett konkurslager som vi tittade på. Gud vilka fina grejer det fanns. Inredning från kända designers, smycken, skor, halsdukar, kläder, barnkläder, mattor,  porslin...typ det mesta. Försökte fota en del, men det var inget vidare ljus. Jag hoppas kunna komma dit en annan dag och fota lite mer. Mycket ska säljas ut till helt sjuka priser, så det är hur kul som helst att kika runt.

Jag köpte två par Swedish Hasbeens och och en helt underbar ring. Dessutom har vi "paxat" en vit klädställning som vi har kikat på förut. Kan se framför mig hur fin den blir i en ny lägenhet! Skorna fotar jag på måndag och visar er. Men lite bilder får ni nu. På någon bild kan ni se mitt superglittriga nagellack som jag köpte från OPI i början på veckan. Så satans snyggt och sitter som berget!




























1 kommentar:

Petra sa...

Söt du är Saris!