Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

fredag 2 september 2011

Kapitulera omedelbart eller dö - Sanne Näsling


Nu har jag läst ut Sanne Näslings Kapitulera omedelbart eller dö.

Mary och Lovely är tonårsbästisar. På det där sättet när man typ sitter ihop. Man lever, känner och andas som en och samma person. De har skaffat en låtsasvärld fylld med allt det dom tycker att vardagen saknar.

Alltså, vissa höjer den här boken till skyarna. Den är lite poetisk skriven. Men för mig? Nej, det går inte. Jag får ingen känsla alls, tycker bara det kändes jobbigt att läsa och jag har faktiskt lagt ifrån mig den flera gånger. Jag fattar inte riktigt vad som händer och det som ska vara fint och aha-igt blir mest jaha? Ledsamt.

Ett plus för det snygga omslaget.

Inga kommentarer: