Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

måndag 16 januari 2012

Helgen i korta drag

Vilken helg! I fredags var vi hemma hos Emil och Karin på en AW. Vi åt pizza, spelade spel och åt massa gott som Karin hade förberett, supertrevligt! På lördagen begav Niclas och jag oss ut till Mälarhöjden för att titta på när min lillebror spelade hockey. Att se 8-åringar spela hockey var ganska kul faktiskt, de vill så mycket! Matchen slutade 2-2 och Victor gjorde ett av målen, vilken duktig kille va? Efter en snabbfika hos mamma och pappa åkte vi hemåt för att förbereda i lägenheten, det var nämligen dags att ha lite gäster. Jonas, Emma, Martin, Anna, Jacob, Viktor, Esset och Marcus kom över. Hur kul som helst, men jag landade i sängen vid halv fyra och gick upp vid tio för att åka till jobbet. Var inte särskilt pigg kan jag meddela. Efter jobbet kollade jag och Niclas på Huvudjägarna, den var riktigt spännande, och tog det lugnt. Nu sitter jag med en kopp kaffe i vår stora soffa och tittar på fina saker som jag vill ha i framtiden. Drömmer om lite konsumtion.

Speldags!

Jacob tog tid och jag höll reda på poängen, samt hur många gånger Jacob fick 30,0 på tidtagningen. Svaret? Jättemånga gånger. 

Lillebror är nr 14 mitt i bild!

Inga kommentarer: