Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 17 januari 2012

Sista dagen innan skolstart

Idag var en ledig dag. Den sista innan skolan börjar. Vad jag har gjort? Inte så mycket. Jag sov till halv tolv och tog det lugnt resten av dagen. Vid tre begav jag mig in mot stan för att träffa upp Petra en snabbis. Hon följde med mig till Akademibokhandeln där jag köpte lite kursböcker (alla förutom en, som var slut). Vi smet förbi Ordning & Reda också, där införskaffade jag ett pennskrin och en ny kalender. Efter det tog vi en liten snabbfika på Tullys på Götgatan, tittade lite på pocketshop och suktade efter de fina penguin-kopparna de har där. Sen vinkade vi hej då och jag mötte upp Niclas för att åka och kika lite på Cajsa Warg. Niclas köpte med sig tre olika sorters ostar (Taleggio, Tomme de Basque och getost) som vi åt efter maten tillsammans med päron och fikonmarmelad. Underbart gott!

Imorgon börjar skolan, jag är himla nervös. Med min sömnmängd från inatt och nervositeten inför morgondagen tänker jag inte stressa mig själv genom att försöka somna tidigt. Däremot ska jag ta en dusch och bädda ner mig i sängen med en bok.

Inga kommentarer: