Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

onsdag 4 januari 2012

Nya kläder!

Det pratas mycket om färg i vår. Pasteller och sånt. Men i år tror jag inte att det är något för mig. Kanske något enstaka plagg, men med mindre pengar i fickan i vår så kommer jag nog satsa på en annan färg. En färg som jag alltid känner mig fin i och som jag kan kombinera med det mesta. Jag pratar om svart. Det blir mycket sånt för mig i vår, speciellt när det kommer till dyrare inköp. Jag har nämligen märkt att jag alltid använder mina svarta plagg så mycket oftare än alla andra plagg som jag har hemma. Igår köpte jag två superfina kavaj-liknande svarta saker. Ni ser även mitt nya favoritlinne från Samsoe & Samsoe (som för övrigt har blivit ett favoritmärke, så fina grejer!).  Ni får ha överseende med bilderna, jag har inte riktigt lärt mig ljuset i nya lägenheten och upphängningsplatserna är inte så många. Jag har funderat på att köpa ett billigt stativ så att ni kan se dem på istället, men vi får se!





Inga kommentarer: