Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

torsdag 21 juli 2011

Full fart


Här har det varit full fart hela dagen. Först var vi och lämnade Niclas jobb-bil på hans jobb (ganska logiskt), sen begav vi oss ner på stan. Vi skulle handla lite förnödenheter till resan. Och sen skulle jag prova min ring också. Älskade, älskade ringen. Storlek 56 passade perfekt, så nu är det bara att invänta trissvinsten. Resten av eftermiddagen har ägnats åt att packa, för om cirka 5,5 timmar beger vi oss mot Arlanda. Jag har laddat ipoden med John Ajvide Lindqvists novell Tjärven, har med mig 7 böcker och tänkte köpa lite tidningar på Arlanda. Jag borde klara mig, eller hur? Nu sitter jag och väntar på att nagellacket på tårna ska torka, sen är det dags för en dusch innan läggdags (aldrig att jag går upp 30 minuter tidigare för att duscha och fixa, aldrig). Vi hörs om en vecka! (bilden är förresten ifrån Korfuresan 2009)

Inga kommentarer: