Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 23 november 2010

Vilken känsla

Jag hade tänkt springa 30 minuter för att sen gå 30 minuter idag, men istället sprang jag på i en hel timme och lite till! Det kändes tungt, men bra och jag ville inte sluta. Egentligen vill jag lägga in fler löprundor så att jag får igång konditionen igen, men jag får ta det lite långsamt för jag vill inte att smalbenen ska komma och bråka med mig igen. Men vilken lycka det var att få springa idag! Lite lustigt är det dock att min puls alltid är högre på löpbandet än ute i "det verkliga livet", men jag har sökt runt lite och jag tror att det beror på att min andning inte är helt 100%ig. Kombinera dålig andningsrymt med lika motstånd hela tiden (inga nedförsbackar), varmare och fuktigare luft och pulsen kan skilja några slag. Imorgon blir det antingen crosstrainern eller intervaller beroende på dagsform!

Inga kommentarer: