Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

torsdag 18 november 2010

Igen

Försov oss, igen! Vi som alltid brukar vakna i tid, nu händer det två gånger på mindre än en vecka. Jag som skulle iväg till tandläkaren fick panikäta en macka, borsta tänderna och springa. Tur att jag är ledig resten av dagen!

Till frukost blev det
Lingongrova m. skinka 151 kcal
1dl juice.45kcal
Totalt: 196 kcal (154kcal "över" från en vanlig frukost)

Lunch 301kcal: Rödbetor, lax, ostmacka

Mellis 117kcal:
Knäckemacka m. skinka 82
Kiwi 35 kcal

Efter träning 101kcal:
Banan 100g

Kvällsfika:

Mörk choklad

Totalt: 885kcal

2 kommentarer:

Ida sa...

Är det verkligen bra för en vuxen, aktiv kvinna att äta mindre än 1000 kcal varje dag? Tycker det låter väldigt lite då jag har för mig att man ska äta 2000 om man har en "normal" vikt?

Sara sa...

Jag räknar inte med middagen, som är mitt största mål under dagen. En kvalificerad gissning är att den ligger på 500+kcal då jag räknat efter några gånger :) så det blir runt 1500-1600. Det här är ingen långsiktig lösning, men funkar ganska bra om man vill gå ner litegrann.