Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 21 augusti 2011

Vardag


Imorgon sätter vardagen igång igen. Det är med lite blandade känslor jag tar mig mot den. Jag ser fram emot förändringarna som jag hoppas att hösten leder till och är peppad på att göra allt som jag och vi har tänkt oss. Jag vill att vårt lånelöfte går igenom, jag längtar efter att få lite rutin (så mycket som man kan med ett oplanerat timjobb) och träning i kroppen, jag vill leta lägenhet, jobba arslet av mig och spara pengar, klippa mig och börja övningsköra. Samtidigt vet jag att nu är det i princip slut med ledigheten tillsammans för det här året. Vi kommer säkert få några helger, men det är inte många. Jag vet hur jobbigt det är, jag vet att vi fixar det och jag vet att det måste vara så men det är lika motigt ändå. Lite önskar jag att jag kunde spola tillbaka och köra sommaren en gång till, men nu går ju inte det så det är väl lika bra att köra.

Inga kommentarer: