Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 29 maj 2011

Om en långsam men härlig söndagskväll


Den här söndagskvällen började med en pizza (salami, banan och curry är bästa kombon, fortfarande) och en liten påse bigaråer till efterrätt efter en hyfsad hetsig dag på jobbet. Jag var obeskrivligt trött och seg av ingen anledning alls, men som alltid gick det hela vägen ändå. Sen har jag legat i sängen och kollat på sommarpratarna på SVT 1. Alex Schulman, Lena Endre, Nisse Simonson, Kattis Ahlström och Kjell Sundvall diskuterade sina sommarprat tillsammans. Fytusan vad jag tycker om sådana program. Alex Schulmans sommarprat är dessutom riktigt jäkla fint, så det tycker jag att ni ska lyssna på någon dag. Eller läsa hans böcker för den delen. Jag är så himla sugen på att läsa den senaste. Kommer ni ihåg när jag recenserade hans första? Här hittar ni den recensionen.

Inga kommentarer: