Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 3 maj 2011

Det där med att vara ledig

Jag jobbar ju mycket helg, det är mitt val och jag har valt det för att ha råd med att leva som jag gör. Jag tycker inte illa om att jobba helg, jag trivs med mitt jobb och tycker det är kul. Jag jobbar julafton, påsk, alla röda dagar när alla andra är lediga. Det funkar, det är inte kul men det funkar. Vad som inte funkar är att jag och Niclas går om varandra jämt. Igår fick jag reda på att jag hade fått heltid under vissa veckor i sommar, de veckor Niclas har semester. Usch, det gav en klump i magen. Men vet ni vad? Det löste sig. Niclas kunde flytta en av sina semesterveckor! Så nu har vi hela två veckor (inte i ett streck, men ändå) tillsammans. En i Grekland med vänner och en bara vi. Härligt! Dessutom fick jag en present från jobbet igår! Så nu ska vi på provsmakning för någonting någonstans någongång, kul va! Med på bild ser ni den hyllande boken Cirkeln, som är mitt nästa läsprojekt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack for intressant information