Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

onsdag 30 januari 2013

Energirik (och energilös) onsdag!

Det där med att säga att man har kunnat somna på nätterna var ju att jinxa det. Inatt somnade jag vid 1 (okej, det var inte överdrivet sent) och jag skulle upp vid 06. Så jag har sovit 5 timmar, haft 2 timmar föreläsning och 2 timmar seminarium, 4 timmars plugg, sprungit, lagat middag. Jag vet inte riktigt vart jag fick energin ifrån - men jag hoppas att jag kan somna inatt i alla fall. Jag försöker verkligen vara i fas med plugget men det är svårt. Det är en hård kurs och jag behöver verkligen ge allt jag har i några månader nu. Tur att den är intressant än så länge! Niclas är på bio med Jacob, Esset och Emil så jag har tagit det lugnt för mig själv några timmar. Ska förbereda lite té snart som vi kan dricka i sängen när han kommer hem.

Inga kommentarer: