Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 29 januari 2013

Onsdagsprat

Idag var första gången på länge som jag vaknade och var pigg medan klockan bara var 08.30. Jag har ofta svårt att somna och efter julen har jag inte kunnat somna förrän 02-03 och det är ju lite irriterande. Målet är att kunna vakna runt 08-08.30 på morgnarna även när jag ska plugga hemma. Idag har jag hunnit med att plugga någon timme och sitta på en 3-timmarsföreläsning.

Runt halv fem mötte jag upp Emelie vid Åhlens. Vi tog en långfika på The Muffin Bakery och pratade igenom jul och nyår samt lite annat smått och gott. Efter det blev det pyttelite shopping. Jag köpte ett par byxor från H&M som inte är svarta (däremot passar de bra till svart och grått) på Emelies och annan ung okänd tjejs inrådan. Nu har jag bäddat ner mig i sängen och ska försöka läsa ett av de fyra kapitel vår föreläsare rekommenderade oss att läsa mellan kl 16 och 08 (när nästa föreläsning börjar). Suck. Tur att det är lite intressant åtminstone.


Inga kommentarer: