Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

onsdag 2 januari 2013

Tröttheten.

Vilken första dag tillbaka! Jag fick mina misstankar om att det inte varit så bra att vrida på dygnet i natt. Jag kunde verkligen inte somna. Låg vaken till 03, vaknade vid 04 och sen igen vid 06 innan jag gick upp vid 08. Hemskt och tröttheten har inte varit nådig idag. Vi hade föreläsningar hela dagen, men vi hann med en trevlig Lantislunch och kaffe emellan i alla fall. Efter sista föreläsningen så satte sig min gruppkompis Emma och jag ned för att skriva ihop det sista på vår promemoria och fixa allt småpill runtomkring.

Jag åkte direkt för att möta upp Niclas och vi åkte hem tillsammans. Nu har vi ätit god middag och Niclas har somnat i soffan medan jag tittar på sjukhusprogram.

Hoppas eran dag har varit fin!

Inga kommentarer: