Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

fredag 18 januari 2013

Fredag och löprunda i sjukt vackert väder

Vädret idag alltså. Det var så galet vackert ute. Och kallt. Typ lite drygt tio minus om jag inte såg fel. Jag var liksom tvungen att ge mig ut på en löprunda. Det blev lite löpning (5,6 km) och lite gång (2,8km) eftersom min andning inte blir så glad av den kalla luften. Men det gjorde ingenting för det var så himla fint ute. Med Hannah och Amandas samt Alex och Sigges podcast's i öronen tog jag mig några varv runt sjön. Jag önskar det gick att fånga bättre på bild än vad jag lyckades med, men så får det vara nu. Det blåste lite lätt så ibland släppte tallarna ifrån sig lite pudersnö som föll ner som något slags glitterregn i solen. Ibland är naturen så fin att man nästan får ont i magen!

För övrigt så var det här ytterligare en runda med mina dubbskor. Jag är verkligen jättenöjd! Perfekta om man kör lättviktsskor och ändå vill ha grepp under vintermånaderna. Jag älskar mina och tror att vi kommer ha jätteroligt tillsammans. Jag tog en lite större storlek än normalt eftersom jag har mina som vinterlöpskor och inte terrängskor och därför har lite tjockare sockor i, plus att när jag springer långt så svullnar mina fötter en del så det är alltid bra med extra utrymme. Inov8 Oroc 280 alltså om ni är sugna alltså!

Nu är det fredagkväll och vi dricker rödvin (och en del pepsi max) och har petat i oss mängder av gott från vår lilla plockmeny. Se och avundas nedan!







Inga kommentarer: