Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 18 september 2012

Té och podcast i soffan

Nu sitter jag i soffan och lyssnar på C/o Hannah och Amanda med en kopp te. Hade tänkt hinna springa innan Niclas kommer hem, men det häller ner utanför så det får vänta. I vanliga fall älskar jag att springa i regnet, men det här är en syndaflod och inget vanligt regn. Så jag väntar. Egentligen skulle jag behöva läsa lite. Men jag orkar inte. Jag. Orkar. Inte. Så det får vänta.

Vad jag däremot känner för är att göra någonting. Sticka, virka, rita, någonting. Störigt nog har jag inget bra ritpapper hemma så mina pennor blöder igenom, jag hittar inte min stickbok (har letat igenom precis hela förrådet men hittar den inte) och har heller inget garn. Så jag får hålla ut tills på tisdag när pengarna rullar in på kontot.

I övrigt är jag ganska nöjd med det mesta. En rätt skön tisdag ändå.

Inga kommentarer: