Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 2 september 2012

Fest!

Igår ordnades det kräftskiva hos mina föräldrar. Efter mycket om och men var det 15 glada personer som dök upp. Och oj vilken kväll det blev. Jag blir alldeles glad när jag tänker på det. Vi sjöng knäppa snapsvisor och drack riktigt äckliga och spännande likörer ur mammas och pappas förråd, sittdansade till 90-talshits, dansade limbo (något som killarna var oväntat bra på!), pratade, skrattade och bara hade det sjukt trevligt till klockan blev halv fem på morgonen. Vilket ledde till att jag har varit helt sjukt seg idag. Jag och Niclas kom hem vid två efter vi hade städat upp efter oss. Vi köpte med oss McDonalds på vägen hem och sen stängde vi in oss i varsitt rum. Inte så hemskt som det låter utan Niclas ville se Formel1 medan jag njöt av några avsnitt Hart of Dixie i sängen.

Vi var ute och gick en sväng innan middagen men resten av kvällen har spenderats i soffan. Imorgon börjar allvaret igen. Det känns konstigt att gå tillbaka till skolan efter 3 månaders lov och jag vet inte om jag är redo, men dit ska jag. Jag kan i alla fall njuta av att jag firade av ledigheten ordentligt!

Inga kommentarer: